Szolgáltatásaink

Rendszerfelügyelet, Outsourcing
IT üzemeltetési megoldások akár a nap 24 órájában ügyfeleink számára, akik így alaptevékenységükre koncentrálhatnak
Microsoft megoldások
a Microsoft Magyarország kiemelt megoldásszállító partnereként biztosítunk teljes körű informatikai szolgáltatást ügyfeleink számára
Linux megoldások
nyílt forráskódú megoldások azon ügyfeleinknek, akik eredményük javítására és az üzleti szempontból kulcsfontosságú alkalmazások kihasználására törekednek
Hálózati infrastruktúra
hálózati rendszermérnökeink felkészültek strukturált és optikai kábelezés, LAN és WAN rendszerek tervezésére, dokumentálására egyaránt
Microsoft Dynamics NAV
a középméretű szervezeteknek gyorsan megvalósítható, könnyedén használható, teljes körű vállalatirányítási (ERP) megoldás

Rendszerfelügyelet - IT üzemeltetési megoldások

A GLOBAL IT Services Kft. 2003 óta nyújt kihelyezett (outsource) formájú üzemeltetési szolgáltatásokat ügyfelei számára. Az általunk javasolt megoldás kiterjed a megbízónál üzemelő valamennyi számítógépre, azok perifériáira, valamint a hálózati, és telekommunikációs rendszer felügyeletére.

A SZOLGÁLTATÁS HÁROMSZINTŰ:

Helyszíni támogatás:
A támogató mérnök a helyszínen oldja meg a hibák kijavítását. Rendszeres jelenlétével támogatást ad a rendszerek üzemeltetéséhez, azok kívánatos szinten tartásához. A személyes kapcsolaton keresztül (egy ügyféllel ugyanaz a szakember foglalkozik a szerződés időtartama alatt) a támogatás a lehető legnagyobb mértékben idomul a felhasználó igényeihez.

Távoli támogatás:
A felhasználó engedélyével a szolgáltató távolról, online kapcsolaton keresztül felügyeleti szolgáltatást nyújt, problémákat határol be, diagnosztikai eszközöket alkalmaz. Ennek segítségével proaktívan lehet fellépni, és a rendszer üzemidejét maximalizálni. Szintén értékes idő takarítható meg a távoli hozzáférésekkel a helyszíni látogatások előkészítéseképpen is.

Teljes cég támogatás:
Az ügyfél számára rendelkezésre áll az egész cég szakmai tudása, szakértelme. Speciális problémák esetén a helyszíni támogató mérnök bevonja az adott terület specialistáját.


ÜZEMELTETÉSI SZOLGÁLTATÁSUNK ELŐNYEI:

  • Az üzemeltetést végző munkatársak a területükön a legfrissebb szakmai ismeretekkel rendelkeznek
  • Akár folyamatos 24 órás rendelkezésre állás
  • Nincs szabadság, betegség, képzési költségek
  • Ügyfeleink az alaptevékenységükre koncentrálhatnak, nem kell az informatikával bajlódni
  • Széles körű szakmai tapasztalat jelenik meg az üzemeltetés ezen formája mögött teljes cég támogatással
  • A biztonságos és folyamatos üzemeltetés
  • Teljes, személyre szabott felügyelet
  • Üzemeltetési költségek egyértelmű kimutatása
  • A Szolgáltatás díja teljes egészében költségként elszámolható