Szolgáltatásaink
- Rendszerfelügyelet, Outsourcing
- IT üzemeltetési megoldások akár a nap 24 órájában ügyfeleink számára, akik így alaptevékenységükre koncentrálhatnak
- Microsoft megoldások
- a Microsoft Magyarország kiemelt megoldásszállító partnereként biztosítunk teljes körű informatikai szolgáltatást ügyfeleink számára
- Linux megoldások
- nyílt forráskódú megoldások azon ügyfeleinknek, akik eredményük javítására és az üzleti szempontból kulcsfontosságú alkalmazások kihasználására törekednek
- Hálózati infrastruktúra
- hálózati rendszermérnökeink felkészültek strukturált és optikai kábelezés, LAN és WAN rendszerek tervezésére, dokumentálására egyaránt
- Microsoft Dynamics NAV
- a középméretű szervezeteknek gyorsan megvalósítható, könnyedén használható, teljes körű vállalatirányítási (ERP) megoldás
Rendszerfelügyelet - IT üzemeltetési megoldások
A GLOBAL IT Services Kft. 2003 óta nyújt kihelyezett (outsource) formájú üzemeltetési szolgáltatásokat ügyfelei számára. Az általunk javasolt megoldás kiterjed a megbízónál üzemelő valamennyi számítógépre, azok perifériáira, valamint a hálózati, és telekommunikációs rendszer felügyeletére.
A SZOLGÁLTATÁS HÁROMSZINTŰ:
Helyszíni támogatás:
A támogató mérnök a helyszínen oldja meg a hibák kijavítását. Rendszeres jelenlétével támogatást ad a rendszerek üzemeltetéséhez, azok kívánatos szinten tartásához. A személyes kapcsolaton keresztül (egy ügyféllel ugyanaz a szakember foglalkozik a szerződés időtartama alatt) a támogatás a lehető legnagyobb mértékben idomul a felhasználó igényeihez.
Távoli támogatás:
A felhasználó engedélyével a szolgáltató távolról, online kapcsolaton keresztül felügyeleti szolgáltatást nyújt, problémákat határol be, diagnosztikai eszközöket alkalmaz. Ennek segítségével proaktívan lehet fellépni, és a rendszer üzemidejét maximalizálni. Szintén értékes idő takarítható meg a távoli hozzáférésekkel a helyszíni látogatások előkészítéseképpen is.
Teljes cég támogatás:
Az ügyfél számára rendelkezésre áll az egész cég szakmai tudása, szakértelme. Speciális problémák esetén a helyszíni támogató mérnök bevonja az adott terület specialistáját.
ÜZEMELTETÉSI SZOLGÁLTATÁSUNK ELŐNYEI:
- Az üzemeltetést végző munkatársak a területükön a legfrissebb szakmai ismeretekkel rendelkeznek
- Akár folyamatos 24 órás rendelkezésre állás
- Nincs szabadság, betegség, képzési költségek
- Ügyfeleink az alaptevékenységükre koncentrálhatnak, nem kell az informatikával bajlódni
- Széles körű szakmai tapasztalat jelenik meg az üzemeltetés ezen formája mögött teljes cég támogatással
- A biztonságos és folyamatos üzemeltetés
- Teljes, személyre szabott felügyelet
- Üzemeltetési költségek egyértelmű kimutatása
- A Szolgáltatás díja teljes egészében költségként elszámolható